onsdag den 4. november 2015

Julehaven

Mos, kogler og gran, paradisæbler, svampe og en grøn flaske, i baggrunden en flettet krans.

Et hyggeligt projekt at pynte til julen.

Den store kogle er fra nobelis. Var heldig at finde en hel. Ofte går de i stykker når de falder
 ned fra 10 -15 meters højde.



Hyben har også dejlige rød-orange farver.



Dette bord står lige ved vores indgang til huset og vi nyder synet når vi hver dag går forbi.

Om aftenen er der lys i lanternerne, det giver en dejlig stemning.






4 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at se at julehave fænomenet breder sig, at flere får lyst til mere en et grantræ med lys i. Hvor ser det dejligt ud. Sikke et kæmpestort og flot gevir du har på bænken.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har hentet stor inspiration hos dig og det er skøøøøøønt.
      Geviret har min mands bedstefar fundet for mange år siden.
      Kærlig hilsen Ingeborg

      Slet
  2. Hej Ingeborg!
    Hvor er det hyggeligt med sådanne opstillinger, af lækre naturmaterialer, jeg kan godt forstå i nyder at kigge på det! Flot gevir, godt jeg ikke ved hvor du bor;-) Jeg er slet ikke begyndt at hygge op endnu på den private del, men der er gjort klar:-)
    God dag hilsner fra Anette

    SvarSlet
  3. Nu er du da rigtig kommet i gang. Jeg ved ikke hvor meget jeg får gjort ved det. Der skal jo først og fremmest noget i boden...må hellere lette mig og komme i gang.

    SvarSlet